ACAYİP Bİ OLAY

Anonymous , 1 sene önce sordu.

Herkese merhaba geçen gün aliexpressden bi ürün alacaktım ürünü seçtim ödeme sayfasındayım ikidebir ödeme başarısız diyodu kapattım sabah kredi kartından para çekilmiş hemen aliexpressi açtım orda hala ödeme yapılması bekleniyor diyo bende anlamadım olayı siparişi iptal ettim param yqandımı noolacak cevaplayan eller dert görmesin İYİ FORUMLAR HAYIRLI CUMALAR

102 Cevap
Anonymous answered 1 sene ago

2 hafta içinde paranız kartınıza iade olur. Aksi halde bankanızı arayıp ödeme itirazında bulunmalısınız.

Anonymous answered 1 sene ago

nasıl yani?
 

Anonymous answered 1 sene ago

[url=http://www.brisbanepropertyadvisers.com/Longchamp-5rNrM-l-gris-U7.html]Sac Longchamp Pliage Femme[/url] 2013 Longchamp de [url=http://www.brisbanepropertyadvisers.com/q-homme-Oy.html]Sac Longchamp Femme[/url] lunettes de soleil chanel

Anonymous answered 1 sene ago

ACAYİP Bİ OLAY – Aliexpress Türkçe Destek Sitesi
ajwkbojddk
jwkbojddk http://www.gs521tak9ug2d92853aw937ftf4g6u9rs.org/
[url=http://www.gs521tak9ug2d92853aw937ftf4g6u9rs.org/]ujwkbojddk[/url]

Anonymous answered 1 sene ago

aq malmısın
 

Cevaplayın

9 + 16 =