İçeriğe geç

ADRES OLUŞTURAMIYORUM

ibrahim karagülle asked 2 sene ago

merhabalar bu gün aliexpres sitesinden alışveriş yaptım ve adresim özaltın apartmanı oldugundan kabul etmedi ve bende ozgold apartment yazdım ve kabul etti bu benim için bir sorun olurmu

2 Answers
Best Answer
Anonymous answered 2 sene ago

Yanlış yazmışsınız. İngilizce yazmayacaksınız.    Ozaltin olacak o… Adresinizi Türkçe yazın ama karakterleri ingilizce olsun. Yoksa adresinize gelmez iade olur. PTT görevlisi ne anlasın ingilizceden

Ahmet answered 2 sene ago

Admin bunu günün sorusu yap 🙂

Your Answer

20 + 12 =