İçeriğe geç

Bkm express

Mehmet tayyip asked 2 sene ago

Aliexpress te bkm express geçerlimi?

Gelen Ziyaretçi Aramaları:

  • bkm aliexpress
2 Answers
Best Answer
Anonymous answered 2 sene ago

geçerli değil tayyip bey.

AliExpress TürkiyeAliExpress Türkiye Staff answered 2 sene ago

Geçen gün bunu bende düşündüm. BKM kart gibi bir şey değilki; API üzerinden anlaşmalı olduğu web sitelerinden alışverişe izin veriliyor.

Your Answer

6 + 18 =