E SİGARA SİPARİŞİ VERDİM.

Sorular ve CevaplarCategory: Sorular ve CevaplarE SİGARA SİPARİŞİ VERDİM.
Hüseyin İleri , 4 ay önce sordu.

Hedef Ülke – Önbellek Zamanı:
2016-11-05 09:46

2016-11-04 13:55
İSTANBUL(AVR), İST.ULUSLARARASI PİM/İST.ULUSLARARASI PİM, BAŞAKŞEHİR, Zimmet Alındı

2016-11-02 15:11
İSTANBUL(AVR), İST.ULUSLARARASI PİM/İST.ULUSLARARASI PİM, BAŞAKŞEHİR, PTT İşyerine Girdi, Yurtdışı Kabul Geliş Kaydı Yapıldı

2016-11-02 12:11
Turkey, Gonderi (Varis)alip verme merkezinde alindi, Receive item at office of exchange (Inb)

2016-10-31 14:35
Netherlands (the) (Yurt Disi), Gonderi yurtdisina sevk edildi, Send item abroad (EDI-received)

2016-10-29 19:24
Netherlands (the) (Yurt Disi), Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden), The item was forwarded to the destination country (Otb)

Menşei Ülke – Önbellek Zamanı: 2016-11-05 09:29

2016-11-02 15:11
The item has been processed in the country of destination

2016-11-01 20:26
The item has arrived in the country of destination

2016-10-31 09:00
The item is on transport to the country of destination

2016-10-29 19:24
The item is at the PostNL sorting center

2016-10-20 05:31
The item is pre-advised

Sipariş ettigim 1 tane elektronik sigara sadece.
ARKADAŞLAR  Pim’de direk Zimmet alındı diyor. Bunun sebebi nedir direk dagıtıma mı çıkıcak ? Yoksa gümrüğe sevk edilip sonra mı dagıtıma cıkıyor ?

Gelen Ziyaretçi Aramaları:

  • e sigara gumruge sevk edildi
  • e sigara zimmet alındı
5 Cevap
Bob34Marley answered 4 ay ago

Bende de aynı şekilde 04 aralık da  zimmet alındı diye görüldü sonrasında aşağıdaki gibi görüldü.. Arayıp ptt ye sorduguğumda  göndericiye geri gönderildiğini söylediler. Dispute açtım , ama  gümrüğe takıldığında dispute açınca para iadesi yapılıyor mu emin değilim. Bilen arkadaş varsa bizi  aydınlatsın lütfen. 5 07/11/2016 06:11:23 Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Otb) – – Netherlands (the) 6 07/11/2016 06:33:26 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) – – Netherlands (the)

Hüseyin İleri answered 4 ay ago

Senin aldıgın neydi ? Tutarı ne kadardı ?  

Hüseyin İleri answered 4 ay ago

Benim kargomda geri döndü arkadaşlar.

Hakan answered 4 ay ago

Ürünü alırken satıcıya ürününüzün turkıye de yasaklı ürün olduğunu, bu yüzden kargonun üzerine hediye, oyuncak vs. yazmasını istediniz mi? Ürün elinize geçmediğinde dispute açıp güzel bir dille anlattıktan sonra paranızın 2-3 hafta içersinde hesabınıza yatması lazım. Aman sakın 0 dolar vs. gibi önerileri kabul etmeyın, zorlayın sürekli.

fatih answered 3 ay ago

hüseyin bey son durum ne oldu acaba

Cevaplayın

18 + 3 =