İçeriğe geç

Farklı çeşit alıp aynı kargodan isteme

AliExpress Destek – Soru ve CevapCategory: Sorular ve CevaplarFarklı çeşit alıp aynı kargodan isteme
Metin asked 2 sene ago

Yeniden herkese merhaba, ben bir usb kablosundan 5 tane farklı renklerde China Post Registered Air Mail ile alıcam lakin o ürün için bu kargo seçeneği ücretli. Ben de 5’ini de aynı pakette olsun istiyorum hepsine ayrı ayrı kargo ücreti veremeyeceğim için. Bunu nasıl yaparım? 

4 Answers
aliexpress.helper@gmail.com answered 2 sene ago

Sepete atınca kargo indirimi olur zaten. Öyle olmuyorsa bile sepete atın, mobilden sipariş oluşturun (mobil daha ucuz) ve üçüncü kısım ödemeye gelince sayfayı kapatıp oluşturduğunuz siparişe geri dönerek satıcıya örneğin tane için +1 dolar kargo ücreti isteniyorsa 5 dolar indirim yap yani kayıtlı ücretsiz olsun 5 tane ürün aldım dersiniz. Ya onu yapar ya da kargoyu 1 dolara çeker. Sorun olmaz 🙂

Metin answered 2 sene ago

Vallahi Allah sizden razı olsun hocam çok yardımcı oluyorsunuz 🙂

aliexpress.helper@gmail.com answered 2 sene ago

Rica ederim sizden de Allah razı olsun. İşinize yarıyorsa ne mutlu 🙂

Veysel answered 3 ay ago

Slm ben 10 çeşit ürün alaçam hepsi beraber 1 araçtamı  gelir yoksa ayrı ayrımı gelir

Your Answer

15 + 9 =