İki ürün tek kargo

Sinan KAYAR , 9 ay önce sordu.

Arkadaşlar merhaba ;
Benim ilk alışverişim oldu ve tam olarak işleyişi bilmiyorum. kargo takibi için harf olmayan bir numara verildi ve TK073 uçağıyla Türkiye’ye iletileceği şeklinde bilgi çıkıyor. Sizden ricam benim yerime sorgu yapar mısınız ? Ortalama ne kadar sürer bu süreçte elime geçmesi , ayrıca burda nasıl yapabilirim takibini ?
 

Tracking number:
 
02818411706

logistics company:
China Post Ordinary Small Packet Plus

 
 
Ayrıca ürünün sayfasında gönderi , China Post Registered Air Mail ile olarak görülüyor.

10 Cevap
aliexpress.helper@gmail.com answered 9 ay ago

Sevgili kardeşim, yurtdışında takip bilgileri otomatik yani 5 gün sonra da gelebilir 55 gün sonra da.
Her paket için standart sürelerde aynı bilgiler girilir. 
Ne yazık ki, yurtiçinde takibi hiçbir şekilde mümkün değil. Lütfen koruma sürenize dikkat edin.

aliexpress.helper@gmail.com answered 9 ay ago

Ayrıca paketiniz kayıtlı gönderilecek olarak gösterilip, kayıtsız yöntemle gönderilmiş. “Kargo yöntemi olarak” sahtekarlığa uğramışsınız. Fakat yabancısı olunan bir konu değil. 10 müşteriden yaklaşık 4-5’i buna uğrayabiliyor.

Sinan KAYAR answered 9 ay ago

Çok teşekkür ederim aslında satış oranları çok yüksek olan bir satıcı ama neyse daha 51 gün koruma süremiz var olmazsa iptal ederiz. Ben ürün adedi olarak az bir sipariş çektim ve boyutları küçük bundan dolayı bir şey olmuş olabilir mi yani kargo değil de mektup olarak olabilir mi ?

Sinan KAYAR answered 9 ay ago

Adam mesaj yollamış meğer bize takibi yapılmaz diye ama satın aldıktan sonra yollamış tabi ki. Bi dünya zırvalamış ingilizcem yetmedi 😀
 
Hi Dear Friends thank you for your support
I\’ll give you send surface mail parcel Hong Kong Faster
But there is no tracking number
Please rest assured that you wait
If the project does not receive your arrival time
I am willing to compensate you two
If the package not arrive you in 30-60 days PLS go to your local post office to ask about your package. And after received the items, if you are satisfied with the items, pls leave me positive 5 stars feedback. Product Description +5 Star,Seller services +5 Star, Logistics +5 Star,you leave 5 star feedback
Save for later I will send you a small gift,I can send you a special gift a Chinese coin, given 5-star feedback after you can choose a gift,thank you ,if you have any question ,please let me know as free, thank you so much !
If you are Not satisfied with the product, you quickly tell me, let\’s solve the problem, thank you
Your\’s Name
Wishing you a happy life
Best regards

aliexpress.helper@gmail.com answered 9 ay ago

Hong Kong Post’un hızlısıyla göndermiş. (En ucuzu China Post, HK ikinci sıra diyebiliriz)
Şu günler arasında teslim alırsın, alamazsan çözeriz hallederiz muhabbeti yapmış.
Bir de paketi aldıktan sonra 5 yıldız ver bize geribildirim ver daha sonra sana küçük bir hediye gönderelim diyor. (hediye tırt x2 kalitede oluyor)
Hocam otomatik mesajı paslamış size. Koruma süreniz tek çare. Dikkatle, sabırla, selametle. Kolay gelsin 🙂

Cevaplayın

1 + 8 =