İçeriğe geç

e-posta-degistirme

Simge Asan asked 2 sene ago

Arkadaşlar ben aliexpresse çok önceden üye olmuştum simdi kayıt olduğum e posta şifresini bilmiyorum e posta adresimi nasil degistirebilirim acil yardımcı olurmusunuz?

2 Answers
Best Answer
Tutku ÇAKIRTutku ÇAKIR Staff answered 2 sene ago

https://home.aliexpress.com/account_settings.htm?flag=account Adresine girerek e-posta adresi değişikliği yapabilirsiniz.
e-postadegisikligi Cevaplae-posta-degistirme
 

Serkan answered 2 sene ago

Eposta adresi kullanıcı adı olduğundan değiştirilebileceğini sanmıyorum. Android uygulamada böyle bir fonksiyon yok. Web sitesini uygun olunca inceleyeceğim. Ama çok çok düşük ihtimal.

Your Answer

6 + 18 =