İçeriğe geç

iki sipariş parası alındı

can berk asked 3 ay ago

Merhaba ben 200 tl tutarinda bir adet kulaklık sipariş verdim ama 1 dakika sonra tekrar benden aynı tutar çekildi.  bu konu için önce bankayı aradım bizim yapabileceğimiz bir şey yok dendi. sonra aliexpress ile iletişime geçtim bana bi mail yolladilar o maili bankama ulaştirmami söylediler sonra sorun çözülür dediler ama maili aldıktan sonra bankami aradiğim zaman yine bizim yapabileceğimiz bir şey yok denildi aliexpress tarafindan geri iade yapilmasi gerekiyor denildi. ürünün satıcısına mesaj atiyorum ve yaklaşık 1 gündür bana cevap vermiyor. ne yapmam gerek benim bu durum da ?

6 Answers
Özgür answered 3 ay ago

Kardeşim senin satıcıyla işin yok. Satıcının yapacağı bir şey yok ki. Aliexpress ile meseleyi çözmen gerekiyor. 

can berk answered 3 ay ago

ozaman ilk konuştuğum kişi başından savdı beni ilgilenmedi benimle yeniden konuşma başlatmam gerekiyor..

Özgür answered 3 ay ago

Belki derdini ingilizce anlatırken tam ve doğru anlatamamış olabilirsin. Adam anlamadığı için yanlış yönlendirmiştir. Banka mailden falan anlamaz, eğer fazla çeken yer varsa oranın düzeltmesi gerekir. 

can berk answered 3 ay ago

yeniden konuştum başka birisiyle uzunca bu konuyo için rahat olsun halledicez mail bekleyin bizden dedi bakalım ne olucak

can berk answered 2 hafta ago

TAŞŞAK GEÇİYOR BU ALİEXPRESS BİZİMLE HEM PARAMI GERİ İADE ETMEDİLER HEM DE 2 KAT PARA VERDİĞİM KULAKLIĞIM 3 AY OLDU ELİME ULAŞMADİ BEN EVDE YOKKEN GELMİŞ GERİ GÖNDERİLMİŞ SATICIYA  SATICI CEVAP VERMİYOR ALİEXPRESS İLE KONUŞUYORUM ‘ RAHAT OLUN HALLEDİCEZ TARZINDA ŞEYLER SÖYLÜYORLAR’ SİKEYİM BÖYLE KURUMU BEN.

Your Answer

17 + 15 =